Als je voor jouw werkgroep/project wijkbudget hebt gekregen, en je maakt kosten, volg dan deze regels:
- Laat een factuur opstellen op naam van Gemeente Arnhem (t.a.v. Afdeling Wijkzaken, Lisette Heij);
- Op die factuur moet bedragen ex BTW en incl. BTW vermeld staan.
- Als je zelf kosten hebt gemaakt, maak dan een declaratie met de onderliggende bonnetjes gescand. Vermeld je naam, bankrekeningnummer (IBAN) en het bedrag incl. BTW.
- Zorg er altijd voor dat op factuur of declaratie staat wat het betreft: "Spijkerkwartier" plus de werkgroep of het project. Als het geen regulier budget is, maar WAP, vermeld dan "WAP".
- Stuur factuur of declaratie (of laat dat door de crediteur doen) digitaal naar Nicole van het Bewonersoverleg (via of rechtstreeks aan Marc en Astrid);
- De voorzitter of penningmeester accordeert de factuur, stuurt deze door naar de gemeente (naar de wijkregisseur en naar ) en zorgt (Edwin Henderson) voor de eigen administratie.
dank en groet,
Astrid (voorzitter) en Marc (penningmeester)